Menu Zamknij

Aktualności

Setupy F1 2020

Wreszcie! To na co wszyscy czekali – SETUPY!

Witajcie, w końcu możemy podzielić się z wami naszymi setupami, nasza czteroosobowa ekipa ciężko pracowała, aby ułatwić wam ściganie się w F1 2020. Mamy nadzieję, że będziecie z nich zadowoleni, gdyż nasze setupy głównie ustawione są pod wyścigi, a nie pod jak najszybszy czas jednego okrążenia. Co różni nasze setupy od przykładowych, które można znaleźć na youtubie? Głównie tym, że nasze nie były tworzone na próbie czasowej jak większość z internetu, a w weekendzie wyścigowym, analizując przy tym tempo wyścigowe, zachowanie opon, płynność jazdy oraz wyprzedzanie. Pamiętajcie, że jeżdżąc słabszymi bolidami z mistrzostw świata lub z trybu My Team należy brać poprawkę na ustawienia, z racji na to, że te potrzebują niekiedy po prostu więcej przyczepności czy prędkości. Nasze setupy kierowane są głównie do osób grających bez asyst i jeżdżących wyścigi online na równych osiągach. Lecz spokojnie, dosłownie każdy może skorzystać z naszych setupów, niezależnie z jakimi asystami i na jakim kontrolerze jeździ i czerpać z tego korzyści.

Jeśli chcecie wesprzeć nasz wysiłek dla was, możecie zrobić to klikając przycisk Dotacje, w ramach podziękowania otrzymacie specjalną rangę donatora na naszym discordzie, jeśli przy dotacji podacie nam swój nick. Życzymy wam przyczepności na torze i dużych prędkości!

Dotacje

Jak pobrać setup przez Steama?

Klikacie na link podany pod każdym krajem, w jakim występuje tor, logujecie się przez przeglądarkę na steamie, klikacie subskrybuj, możecie też ocenić nasz setup, gdy już to zrobicie, przechodzicie do gry, a tam w garażu po prostu wczytujecie setup ze steam workshopa, takie rozwiązanie znacznie skraca wam zastosowanie setupu, zamiast przepisywania wszystkich ustawień, co niestety czeka konsolowców.


1. Australia

Aerodynamika:
4 – 8

Dyferencjał:
50% – 57%

Geometria zawieszenia:
-2,50, -1,00, 0,05, 0,20

Zawieszenie:
2/5, 7/8, 2/3

Hamulce:
96% – 50%

Ciśnienia opon:
21,4 psi x2, 20.3 psi x2


2. Bahrajn

Aerodynamika:
3 – 6

Dyferencjał:
50% – 58%

Geometria zawieszenia:
-2,50, -1,00, 0,05, 0,20

Zawieszenie:
1/3, 7/8, 2/3

Hamulce:
93% – 50%

Ciśnienia opon:
21,8 psi x2, 20,7 psi x2


3. Wietnam

Aerodynamika:
3 – 6

Dyferencjał:
50% – 56%

Geometria zawieszenia:
-2,50, -1,00, 0,05, 0,26

Zawieszenie:
1-4, 6-9, 2-4

Hamulce:
97% – 50%

Ciśnienia opon:
21 psi x2, 19,5 psi x2


4. Chiny

Aerodynamika:
4 – 7

Dyferencjał:
50% – 58%

Geometria zawieszenia:
-2,50, -1,00, 0,05, 0,20

Zawieszenie:
2/5, 3/7, 2/3

Hamulce:
94% – 50%

Ciśnienia opon:
21,0 psi x2, 19,9psi x2


5. Holandia

Aerodynamika:
4 – 8

Dyferencjał:
50% – 60%

Geometria zawieszenia:
-2,70, -1,00, 0,05, 0,20

Zawieszenie:
2/4, 3/7, 2/4

Hamulce:
96% – 51%

Ciśnienia opon:
21,0 psi x2, 19,5 psi x2


6. Hiszpania

Aerodynamika:
4 – 8

Dyferencjał:
50% – 57%

Geometria zawieszenia:
-2,50, -1,00, 0,05, 0,20

Zawieszenie:
1/3, 4/8, 3/4

Hamulce:
92% – 51%

Ciśnienia opon:
(Lewy przód) 22,6 psi (Prawy przód) 21,8 psi
(Lewy tył) 20,7 psi (Prawy tył) 20,3 psi


7. Monaco

Aerodynamika:
9 – 11

Dyferencjał:
50% – 58%

Geometria zawieszenia:
-2,50, -1,00, 0,05, 0,20

Zawieszenie:
1/3, 4/7, 2/4

Hamulce:
90% – 50%

Ciśnienia opon:
21,8 psi x2, 20,7 psi x2


8. Azerbejdżan

Aerodynamika:
2 – 4

Dyferencjał:
50% – 60%

Geometria zawieszenia:
-2,50, -1,00, 0,05, 0,20

Zawieszenie:
2/4, 8/8, 2/4

Hamulce:
94% – 50%

Ciśnienia opon:
21,8 psi x2, 20,7 psi x2


9. Kanada

Aerodynamika:
3 – 6

Dyferencjał:
50% – 57%

Geometria zawieszenia:
-2,50, -1,00, 0,05, 0,23

Zawieszenie:
2/3, 10/8, 2/3

Hamulce:
95% – 50%

Ciśnienia opon:
21,3 psi x2, 20,3 psi x2


10. Francja

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2228114495

Aerodynamika:
3 – 5

Dyferencjał:
50% – 57%

Geometria zawieszenia:
-2,60, -1,00, 0,05, 0,20

Zawieszenie:
2/4, 10/8, 2/3

Hamulce:
94% – 50%

Ciśnienia opon:
21,8 psi x2, 20.7 psi x2


11. Austria

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2228114770

Aerodynamika:
3 – 5

Dyferencjał:
50% – 58%

Geometria zawieszenia:
-2,60, -1,00, 0,05, 0,20

Zawieszenie:
1/4, 8/8, 2/4

Hamulce:
96% – 50%

Ciśnienia opon:
21,8 psi x2, 20.7 psi x2


12. Wielka Brytania

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2228115091

Aerodynamika:
2 – 5

Dyferencjał:
50% – 60%

Geometria zawieszenia:
-2,70, -1,00, 0,05, 0,23

Zawieszenie:
2/5, 5/8, 1/2

Hamulce:
94% – 50%

Ciśnienia opon:
21,4 psi x2, 20,3 psi x2


13. Węgry

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2228115460

Aerodynamika:
6 – 9

Dyferencjał:
50% – 60%

Geometria zawieszenia:
-2,50, -1,00, 0,05, 0,20

Zawieszenie:
1/3, 4/8, 2/3

Hamulce:
94% – 50%

Ciśnienia opon:
21,4 psi x2, 19,9 psi x2


14. Belgia

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2228115762

Aerodynamika:
3 – 5

Dyferencjał:
50% – 60%

Geometria zawieszenia:
-2,60, -1,00, 0,05, 0,20

Zawieszenie:
1/4, 4/8, 2/3

Hamulce:
93% – 51%

Ciśnienia opon:
21,8 psi x2, 20,7 psi x2


15. Włochy

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2228116059

Aerodynamika:
1 – 3

Dyferencjał:
50% – 58%

Geometria zawieszenia:
-2,50, -1,00, 0,05, 0,20

Zawieszenie:
1/4, 6/8, 1/3

Hamulce:
97% – 50%

Ciśnienia opon:
21,8 psi x2, 21,1 psi x2


16. Singapur

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2228116406

Aerodynamika:
8 – 11

Dyferencjał:
50% – 57%

Geometria zawieszenia:
-2,50, -1,00, 0,05, 0,20

Zawieszenie:
1/3, 8/8, 1/3

Hamulce:
92% – 50%

Ciśnienia opon:
21,4 psi x2, 19,9 psi x2


17. Rosja

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2228116694

Aerodynamika:
3- 6

Dyferencjał:
50% – 58%

Geometria zawieszenia:
-2,50, -1,00, 0,05, 0,20

Zawieszenie:
2/4, 4/8, 1/2

Hamulce:
94 – 50%

Ciśnienia opon:
21,8 psi x2, 20,3 psi x2


18. Japonia

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2228117006

Aerodynamika:
3 – 6

Dyferencjał:
50% – 58%

Geometria zawieszenia:
-2,60, -1,00, 0,05, 0,20

Zawieszenie:
1/4, 9/8, 2/3

Hamulce:
96 – 50%

Ciśnienia opon:
21,4 psi x2, 19,9 psi x2


19. USA

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2228117308

Aerodynamika:
3 – 6

Dyferencjał:
50% – 57%

Geometria zawieszenia:
-2,50, -1,00, 0,05, 0,20

Zawieszenie:
1/4, 9/8, 2/3

Hamulce:
93% – 50%

Ciśnienia opon:
21,8 psi x2, 20,3 psi x2


20. Meksyk

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2228117600

Aerodynamika:
3 – 6

Dyferencjał:
50% – 58%

Geometria zawieszenia:
-2,50, -1,00, 0,05, 0,20

Zawieszenie:
2/4, 10/9, 2/3

Hamulce:
95% – 50%

Ciśnienia opon:
21,8 psi x2, 20,3 psi x2


21. Brazylia

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2228117954

Aerodynamika:
3 – 6

Dyferencjał:
50% – 56%

Geometria zawieszenia:
-2,60, -1,00, 0,05, 0,20

Zawieszenie:
1/3, 6/7, 2/4

Hamulce:
93% – 50%

Ciśnienia opon:
21,8 psi x2, 20,3 psi x2


22. Abu Dhabi

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2228118294

Aerodynamika:
3 – 6

Dyferencjał:
50% – 57%

Geometria zawieszenia:
-2,50, -1,00, 0,05, 0,20

Zawieszenie:
2/4, 6/8, 2/3

Hamulce:
96% – 50%

Ciśnienia opon:
21,8 psi x2, 20,7 psi x2


Pamiętajcie, że setup to kwestia mocno indywidualna, nie da się ustawić samochodu tak, aby w każdym aspekcie spełniał oczekiwania każdej pojedynczej osoby, ponieważ każdy ma inny styl jazdy i czego innego pragnie od bolidu. Właśnie w tym celu zapraszamy was do zapoznania się z naszym poradnikiem, jak poprawnie ustawić bolid w F1 2020.

Poradnik

1 komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

15 − dziesięć =